понеделник, 11 април 2011 г.

МЪФИНИ С ЯГОДИ


Оригинала на рецептата е от списани "Кулинарен уикенд" /бр. 7 от 30.III - 12.IV.2011 г./. Няма да я преписвам буквално, защото както се сещате не съм я спазила точно:) 

Рецепта:

за 24 бр големи мъфини:
3 яйца
1 1/2 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. олио
2 ч.ч. брашно
1 пак. бакпулвер
1 ч.ч. топла вода
2 бр ванилия

за крема:
500 гр прясно мляко
1/2 ч.ч. захар
1/2 пак нишесте по желание

ягоди за украса

сладко и шоколад по желание за пълнеж

Разбъркваме добре сместа за мъфините и печем в предварително загрята фурна до готовност. В половината мъфини сложих сладко от ягоди, а в другата половина - парченца шоколад. Оставяме ги да изстинат добре, като след печенето ги вадим от формата.
Крема се приготвя по указанието на пакетчето.
След като мъфините изстинат, шприцоваме готовия крем отгоре и украсяваме с ягоди.
Станаха много меки и пухкави:)






8 коментара:

  1. Мъфини със ягоди и нишесте,
    ще зарадват и пораснало дете,
    с ягодово сладко, с шоколад,
    я да не оставам по-назад.
    Ще си взема аз от тях, сега,
    после с песен ще те поздравя.
    В понеделник почваш със сладкиш,
    как ли да му устоиш?
    Лека седмица желая,
    сладка да е чак до края!

    Поздрави! Миро :)

    http://www.youtube.com/watch?v=6HE4fpouICE&feature=related

    ОтговорИзтриване
  2. Магьосника, мерси!
    За трелите, които нареди...
    А мъфини желаеш ли - кажи,
    с Еконт ги пращам още при зори :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежо пролетно предложение -
    изглеждат чудесно и предполагам как ухаят.
    Поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Един наистина много вкусна рецепта!. Muchs благодаря за мен следното в кухнята ми, това аз начин съм виждал си голям блог с вкусни сладки, аз го обичам.
    Моите поздравления.
    Прегръдка

    ОтговорИзтриване
  5. Диди, радвам се, че ти харесват:)
    ***
    Julia, Gracias por las bonitas palabras:)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни мъфинки,Бенита!И с пъстра аранжировка от свежи ягодки-суууупер!

    ОтговорИзтриване

Коментара Ви ще бъде одобрен от мен, след което без съмнение ще бъде качен :)

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.