неделя, 20 март 2011 г.

ДЪЛБАНА ТОРТА


Рецептата е от тефтерите на майка ми. Не знам защо не съм снимала парче от тортата...

Рецепта:

за блата:
5 бр яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
1-2 ванилии

за крема:
1 пак (125 гр) масло
1 ч.ч. пудра захар
трохите от блата
2 жълтъка
1 цяло яйце
2-3 суп.л. какао
4-5 суп.л. прясно мляко
1 шепа счукани орехи

двата белтъка може да използвате за украса отгоре

Изпичаме един блат от продуктите за блата. Като изстине издълбаваме, като стените на блата се запазват, а основата му трябва да е около 2 см. Трохите от блата отделяме и стриваме на ситно за крема. След като сме издълбали блата, сиропираме с подсладено прясно мляко.
Крема е лесен за приготвяне - разбиваме яйцата с пудрата захар, добавяме останалите продукти и пълним вече издълбаната и сиропирана торта.
Блата печем в тава с 30-31 см.







3 коментара:

  1. Много е интересна :)! Сигурно е и много вкусна - аз май не съм опитвала...

    ОтговорИзтриване
  2. Дори е лесна за изпълнение:) Търпи и импровизации!

    ОтговорИзтриване
  3. Бенита, това е вид пълнена торта. Много са вкусни наистина! Прекрасно си я декорирала:)

    ОтговорИзтриване

Коментара Ви ще бъде одобрен от мен, след което без съмнение ще бъде качен :)

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.